teamem

Alla inlägg under april 2011

Av elin & malin - 20 april 2011 14:02

smakprov på dagen,,vill ni se mer? ;)

   

Av elin & malin - 20 april 2011 14:01

Kan du logga in på msn sen? ;)

har en fråga till diiig  :) <3

Av elin & malin - 19 april 2011 21:24

Som jag bloggat om några gånger. Jag har beställt grejer som inte kommit och så. Men just nu är det okej, för mamma och jag ska snart till Göteborg och shoppa! Vi ska till Svensk Ridsport, och Tre hästar. Jag behöver ny hjälm, ridbyxor, hoppgjord om jag hittar någon. Har säkert mer jag ska köpa, men kommer bara inte på någonting nu..?

 

CR

Av elin & malin - 19 april 2011 20:58

Yes, nu är sommaren snart här. Och det betyder att tävlings säsongen drar igång på riktigt! Jag är just nu bara anmäld till två clear round här i närheten men dom lokala kommer när som helst!

VRF 70 70 - På fredag

TFRK 60 70 - 1 Maj

Ett lycka till?

Förresten! Vilken outfit ska jag ha?

Grön/Beige (andra benskydd & Boots) 


Blå

 


 

Av elin & malin - 19 april 2011 20:40

I dag fick min älskade häst vila. Han skötte sig super igår, så det är han absolut värd! I morgon tror jag att han får vila då med. Han har fått arbeta mycket nu på sistonde.Det kan knappast bli kortare inlägg en såhär så jag skriver lite till. Oliver har börjat sköta sig vid hämtningen i hagen riktigt bra nu. Går iväg några meter och sen stannar han där. Men det har ju vart värre. Som ni som följt bloggen ganska länge kanske vet?

Någon av bilderna ska troligtvis ut på planch eller tavla, men vilken? Mamma sa att vi kunte fixa några sånna. Stoooooora!

         

 

Av elin & malin - 18 april 2011 17:31

Idag blev det ett hopp pass i det fina vädret. Det var en bastu i ridhuset så vi fick öppna hela porten i ridhuset. Hade en kombination och en oxer. Och ja. Man kan säga att min ponny är elit! Hoppade som en gud och jag har aldrig vart så glad. 95cm i dag! Han bara flyger!? Blev ettpar bra kort. Testade även min supersnygga HVpolo tröja! Massa bilder så passa på att kommentera?

                             

Av elin & malin - 18 april 2011 17:20

Igår var jag i stallet från klockan sju på morgonen till åtta på kvällen. Jag och Fanny red ut. Vi var ute och klättra i ca. 45min. Det finns ine så mycket mer om det. Men efter det puttsade jag alla saker, och släppte ut pollen i hagen. Jag och Fanny satt och snacka och så kom Ivana och frågade om jag vill rida fram Rory, och självklart ville jag det. Han är en gammal galopphäst så om man tog i tygeln ökade han så bromsen satt i sätet. Efter hon hade ridit kom jag upp på Rory igen och då fick jag trava och gallopera. Det var inte så lätt som jag trodde. Han var lixom lång och svår att stanna. Ivana hade lärt in några nödbromsar, så om man tog spöt på halsen stannad han och tog man fram ytter skänkeln till sadelgjordens plejs och tryckte till tvärnita han.  Annars var han helt okej. Han var as stor! Ca.1.65

Nu kommer en bild på Rory (Anotherreef xx)

   

Av elin & malin - 18 april 2011 12:23

Blir förmodligen Falsterbo HS med bella i sommar!

ska bara tjata lite till på mamma så blir det nog så ;D


kolla bellas blogg med ! :)

asgrymponny.blogg.se tips,hiss och diss,frågestunder ,, läs och kommentera !! :D

kolla även in hennes tips blogg om ni har frågor om djur elr trixs så svarar hon! :D

 

http://fragaochsvar.blogg.se/


Har NI vart på FHS? var det bra ? :)

det finns tre lediga platser på bänk tre är det en bra plats? ;)


 


Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards