teamem

Alla inlägg den 5 april 2011

Av elin & malin - 5 april 2011 22:06

Beställt mina mountainhorse ridbyxor med knäskoning nu! Kommer troligtvis i slutet på veckan!

 


 

Av elin & malin - 5 april 2011 21:55

Det har inte hänt så mycket här med mina bloggande på sistonde. Ni suger på att kommentera!? Men kul att vi har ganska gott om besökare! Jaja, i går fick han vila, för han var ju på hoppbanan i söndags. I dag ringde Fanny klockan halv tre eller något, mamma och jag skulle hämta henne. Vi hade bestämt att rida ut tillsammans men när vi såg hur vädret var så var det ingen idé. Det regnade och blåste ganska mycket så vi gjorde en bana i ridhuset. En omhoppningsbana med bommar. Den blev grymt svår när man fick upp farten! Fanny och mitchi hoppade 1.10, DUKTIGT EKIPAGE! fick inga bilder för kameran sov här hemma.. Jag nöjde mig med ca. 40cm. Tror att han hade lite träningsvärk för han var lite stel och så, men efter ett tag lyssnade han super! Vi la vattenmattan på marken och ställde koner på sidorna om den och Ollibolli ville inte gå över den, utan han skulle hoppa 75 meter över den! På torsdag hoppas jag på fint väder för så ska jag och Fanny ut och leka skogsmullar. Nej, men vi ska ut i skogen iallafall. BJUDER PÅ EN BILD PÅ FANNY OCH MITCHI :D

 


 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards