teamem

Alla inlägg den 1 april 2011

Av elin & malin - 1 april 2011 23:44

I morgon ska jag beställa hem lite saker. Gött.

Strumpor-Kingsland

Ridbyxor-Mountain horse

T-shirt-Kingsland

 

 

Av elin & malin - 1 april 2011 22:49

Det var en som fotade på träningen igår så jag fick bilderna , här kmr dom ;)

'

               

Av elin & malin - 1 april 2011 22:29

Äntligen kom mitt ybersnygga shabrak från hansbo sport idag :D

*glad malin*

ska prova det imorgon så jag hoppas det passar :))

täcket kommer förmodligen i veckan ,, sen ska jag skicka alla saker jag har sålt också .

Förövrigt har veckan vart jättebra och rocky har vart super hela veckan,var på träning i går och han skötte sig jättebra förutom i galoppen då han bockade lite (inget ovanligt xd )


   

Av elin & malin - 1 april 2011 21:09

I dag hade jag och Evelina och  det gick ju ganska bra? Johanna tyckte jag hade förbättrat min sitts. Vi tränade mycket på volterna och jag hade halvlånga tyglar på honom då, för han ville inte ställa sig. Jag använde bara innertygeln ibland, samma med yttertygeln. Min innerskänkel hade jag lite längre fram och det funkade! Mamma anmälde mig till Clear rounden på söndag. I 60 70, men det räcker. Linnéa Ohlsson ska sova hos mig i morgon så hon får räkna med att gå upp tidigt på söndagsmorgonen. Nästa fredag blir dett ett hopp pass med Evelina för Johanna. Galoppfattningarna har blivit extremt bra! Han bara fattar de på ett kick!

Vad gillar ni den nya designen? Min första faktiskt..


   


Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards