teamem

Alla inlägg under april 2011

Av elin & malin - 24 april 2011 21:34

Ni ville ju ha en tävling här på bloggen , right?

så vad vill ni vinna ?

ett shabrak

grimma

förslag? :)

skriv jättegärna olika förslag på vad vi kan göra , ha för tävlingar m.m :D


sen vill jag bara säga TACK för alla fina redigerade bilder vi får ! :)

jättekul när man får se att ngn tipsar om vår blogg elr har gjort bilder till oss!

fortsätt så ! :D<3

 

Av elin & malin - 24 april 2011 20:15

 

Ni glömmer väl inte att ni kan redigera bilder?

Alla redigerade bilder jag får kommer upp på bilddagboken och bloggen  med en länkning!

Så passa på.

Antingen på mig och Oliver, eller till Teamem, bestäm du !

 

Av elin & malin - 23 april 2011 21:10

Glad Påsk alla underbara läsare!

som ni ser har jag vart och pillat med designen igen (a)

hoppas ni gillar den?

har inte hunnit med rocky så mkt denna vecka men jag red honom igår och han lyssnade superfint! :)

 


Av elin & malin - 23 april 2011 19:23

Glad Påsk alla läsare!

Nu kan ni passa på att utvärdera bloggen genom en kommentar.

Vad kan vi förbättra och sånt?

 

Av elin & malin - 22 april 2011 18:03

I dag gick det helt okej. Det var en konstig och skarp bana som rätt lätt fastnade i huvudet. På framhoppningen gick det bra. Ingen vägran eller rivning. Helt super. På banan hettsade han upp sig och sög sig mot hindren. Ett täcken på att han tycker att det är skoj! Men på det andra hindret berodde det antagligen inte på att jag kom för snävt för det gjorde jag verkligen inte. Det var inte så mycket raka spår på banan men det gick! Där fick jag 4:a fel. Andra klassen skulle blivit 80, men han vägrade ju och då är det ju lika bra att köra den höjden en gång till så han fixar´t. Andra 70 klassen var klockren. Han tvekar ingenting längre. Bara jag som är osäker på när han ska hoppa av, för antingen hoppar han av jätte tidigt och tar ett stort hopp. Eller så kommer han på det rätta språnget och hoppar av som han ska. Blir lite fel med det där ibland så Johanna ska försöka fixa det åt mig på onsdag då det är hoppträning. Han var iallafall duktig i dag! Och ja! Nästa år blir det 100% garanterat att det blir gotacupen. Det tyckte Johanna, och Johanna är min tränare för er som undrar. Mamma var ju tvungen att säga att jag ligger på 85 höjderna när jag hoppar barbacka och då kommer någon med svaret. Snart tävlar hon väl 1.10 med den ponnyn? Svar till den anonyma; Ja, det kommer ska du se! Med de framsteg han har börjat att göra. Han har verkligen visat sin hopptalang och inte bara hoppa jämnfota över hindrena, utan oxå bjuda och hoppa mjukt!

Någon Amanda hade fotat så det kommer bara en bild just nu, men det får gå!

Fotad av: Jessica Brunberg, finns länkad nere till vänster.

      

Av elin & malin - 22 april 2011 17:39

Kommentar till Taggar
 
amanda :]

amanda :]

Fredag 22 april 15:59

Hejsan!
Jag var på klubbtävlingen den 22/4 (idag) och fotade lite bilder på min kompis (Madde som jag delar bloggen med) och fick även lite bilder på dig och Oliver!
Jag undrar om du vill ha dem skickade till dig isåfall? Det är inte världens bästa bilder, men alltid kul att ha kanske .. :)
Svara gärna i en kommentar på vår blogg, vilket inlägg som helst. :)


Svar; Herregud vad det är kul när folk fotar :D

Tack så massor!


 

Av elin & malin - 21 april 2011 21:51

Åhh, nu sitter man och taggar inför i morgon. Blir lite ändrade planer. Skulle ju blivit 70 70, men om det blir som väntat blir det 70 80. Klättrar väl snart upp till 80 80 och om någon månad eller nått 90. Han är super powni på banorna nu så får hoppas att den sidan kommer fram i morgon oxå! Upp tidigt i morgon och se om mina kläder har torkat. Hmm? FANNY. Nejnej jag får faktiskt inte skylla ifrån mig nu! Hoppas att han sköter sig på banan i mogon. Att han sugs mot hindren och hoppar finfint!  


Lycka till?


   

Av elin & malin - 21 april 2011 21:10

Kommentar till CR
 
Daniella

Daniella

Tisdag 19 april 21:27

Jag tycker du ska ha den blåa.
Lycka till! :)


Svar; Tack så mycket, tror det blir den!



   





    

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards