teamem

Alla inlägg den 4 april 2011

Av elin & malin - 4 april 2011 19:58

Asså jag är så himla glad!

Rocky följde efter mig som en skugga idag när jag busade / sprang med honom i paddocken,,longerade han lite också och han gick klockrent,

sen så skulle jag prova och buga med honom och jag tänkte : "han går nog inte ner för jag har ju inte tränat på hela vintern" men så när jag provat ca 5 ggr då klickade och han gick ner och buga riktigt länge!

sen när jag sa "UPP" så gick han upp och stod kolung bredvid mig ! :)

sen har jag börjat och träna spansk skritt och det går superbra !!

ÄLSKADE HÄST ASSÅ ! ;"))   


Av elin & malin - 4 april 2011 16:54

igår så red jag och han var superduktig!..mest dressyr då jag inte pallade att ta fram hinder xd *LAT*

ajja mamma filmade och om ni vill se den vill jag ha minst tre kommentarer ! ;)

 

Av elin & malin - 4 april 2011 16:40

Här kommer en hopp övning som jag tycker mycket om !

hästen får koncentrera sig och ta det lungt (vilket rocky måste öva på enormt)

så denna gillar jag mycket, den tar lite tid och fixa fram men men vad gör man inte för hästarna ;)

   

Av elin & malin - 4 april 2011 16:35

Vad föredrar ni fleece elr elastiska lindor till hästarna,, jag har bara provat fleece då jag inte lindar benen jätteofta för jag inte kan det så snyggt ;)

men ska försöka lära mig så jag kan börja använda det för det är ju galet snyggt! ;)

men vad tycker NI ?


   

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards