teamem

Alla inlägg den 10 april 2011

Av elin & malin - 10 april 2011 10:30

Har letat i nästan två hela dagar och äntligen har jag hittat ett ljusgrönt med bruna sömmar och kant. Hittade såklart den gammla modellen som jag ville ha. Med den stora 3:an. Kostade 449:- billigt endå? Hittade det lååångt borta. I Holland. Ska vänta en två eller tre veckor och sen ska det bli mitt!

 


 

Av elin & malin - 10 april 2011 09:13

Har kollat lite på detta Silvercrown tränset och hur snyggt är inte det? Doch kostar det en hel del tror jag. Iallafall över 2000kr. Det ser både snyggt och bekvämt ut!

 

Detta har oxå börjat att bli rätt snyggt efter många om och men. För någon månad sen dissade jag detta tränset men nu när man har sett hur det sitter på en häst så skulle jag absolut kunna tänka mig ett sådant här.

  

Detta Dyon tränset med platt nosgrimma tror jag skulle sitta fin fint på Oliver. Han har ju lite mer arab huvud så därför passar han absolut inte i stora dressyr nosgrimmor. Och varför vara som exakt alla ryttare och ha den dära normala medeltjocka nosgrimman? Alla har den inte, men de flesta iallafall! Detta är någonting som står på inköpslistan fasten det kanske är lite dyrt.

 


Vad har ni för träns?

Vilket av dessa var snyggast?


 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards