teamem

Alla inlägg den 11 april 2011

Av elin & malin - 11 april 2011 15:13

Haha, igår hade jag och Fanny lite hoppning i ridhuset...BARFOTA. Fanny är bara med på ett kort Tummenner. 

      Yoga?     


 

Av elin & malin - 11 april 2011 14:51

I går var jag i stallet med Fanny och grejade. Vi skulle rida ut men Mitchi var jätte konstig och flåsade och höll på. Så vi gick tillbaka efter tjugo minuter och sadlade av och red barbacka i ridhuset. Det var som en bastu där men det gick ju att rida där! Fannys häst var nog inte 100% bra, så hon gick in med Mitchi, hemtade min kamera och fotade mig och Ollibolli! Efter en liten stund tog jag av tyglarna från tränset och lät han springa. Han skulle ju rulla sig såklart? Han sprang runt flera flera varv och busade. Efter en stund tastade jag respekten. Jag hemtade upp honom och han följde med några gånger. Jag gick runt lite i ridhuset och han gick efter. Han är ju utbildad grunderna i horsemanship så jag ska nog ta dit någon tränare som kan hjälpa oss lite mera med det!

På fredag blir det ingen träning så ska vara med i en varannan vecka, en hoppgrupp där bland annat Jessica Brunberg och Starlight är med!

HAHA, vissa är suddiga då det gick väldigt fort och vi fotade med fel inställning...

         

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards