teamem

Alla inlägg den 3 april 2011

Av elin & malin - 3 april 2011 17:50

I dag gick jag upp runt sex och gjorde mig i ordning. sedan drog jag till min rena häst. Och jag är inte ironisk. Han var faktiskt skinande om hans vita ben och pälsen glänste. Sago häst ungefär. Men iallafall, det spöregna i morse. Och transporten var upptagen. Så vad ska man göra? Jag fick helt enkelt gå. Han fick ha sitt regntäche över såklart men jag blev ganska blöt.. När vi kom dit gick jag banan och den var på åtta hinder. Banan var jätte enkel, men ganska okej. När jag skulle rida fram gick det inte. Det var framhoppning ute i den geggiga paddocken. Jag fick tillslut hoppa fram honom där inne och då gick det mycket bättre. Han gillar ju inte att det svätter upp vatten och grejer på magen så det var ingen idé att börja bråka med honom om det. Hoppningen gick jätte bra, 4 fel i 70, men det var mitt fel. Höll in han för mycket så han hoppade av för tidigt och rev bommen på sista hindret med bakbenet. Sånnt som händer! Nästa clear round på VRF blir på långfredagen, 70 70 tror jag att det blir då. I videon står det VFR men det ska stå VRF. Orkade inte ändra..


 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards