teamem

Alla inlägg den 9 april 2011

Av elin & malin - 9 april 2011 22:13

Ett rött sådanthär ska man tvingas att spara till. Scapa schabraken 2011, kostar 607kr. Men vad gör man inte för en sån här godbit?

ELLER den gamla modellen med stora 3:an? Men i annan färg. (kopierad bild)

 


 

Av elin & malin - 9 april 2011 21:28

Vill ha en Uvex Uvision Dégradé, den har ett billigt pris 1.199kr Den är riktigt snygg tycker jag! Finns i färgerna svart matt, silver och titan. vad tycker NI? 

  

 

Av elin & malin - 9 april 2011 21:24

Vill som sagt köpa en john whitaker grimma, men det känns lite onödigt att köpa en grimma för 279kr? Jag kommer endå inte att våga använda den. Skule inte kunnat köpt den själv även om jag vill ha den. Men om jag skulle fått den skulle jag blivit glad!

 


 

Av elin & malin - 9 april 2011 12:28

smiter in här mellan frågestunden lite snabbt ;)

tänkte bara visa vad jag och rocky fått ;)


(jag var ju också¨tvungen att prova (a) dock var den lite stor xd )


   


Affär: granngården ;)

Märke: Hansbo

Färg: Marin/Vit/ Röd  (vad annars xd )

Pris: 89 :-



 

Av elin & malin - 9 april 2011 12:02

Här kommer ngr av mina svar


Till Malin: Är rocky din första häst?
Vart gillar du bäst att rida? Paddock,ridhus,skogsväg?
Hur stor är Rocky?
Hur högt har du och Rocky hoppat?


Hur länge har du ridit ?
 Hur länge har ni haft häst ?



1. Japp det är han :)

2.paddock och i naturen tror jag,, fasst ibland är man sugen på att ha ridhus med ;)

3. han är ca 1.36, maxad C-ponny iaf ;)

4. 1.10 har vi hoppat som högst ;)

5. i ca 6-7 år men jag har hållt på med hästar sen jag var såhär liten ->    ;)

6.jag har haft Rocky i ca 3 ½ år nu :)



 

 

Av elin & malin - 9 april 2011 10:39

Vendela

Hur länge har ni haft häst ? 


Svar: Jag har haft häst sen jag var 2 år.


_________________________________________

Elin

hur länge har du haft oliver ?
hur högt har du hoppat ?


Svar: Jag har haft honom sen mitten på sommaren 2010. Ca. 100cm, håller ju på att utbilda Oliver till min nya tävlingsponny så med honom hoppar jag oftast 80 till 85cm med.


_________________________________________

Nathalie

Hur stor är Oliver?
Hur högt har du och Oliver hoppat?


Svar: Oliver är en c-ponny på ca 1.37cm Vi har ju inte slutmätt honom en så får se hur stor han blir!

Oliver hade aldrig hoppat när han kom i somras så jag har hoppat 90 med honom som högst. Försöker göra han så säker som möjligt och därför ligger jag på 80 höjden för tillfället!


___________________________________________

Glöm inte att jag bara har svarat på de som är till mig!

 

Av elin & malin - 9 april 2011 09:14

  Frågestund här på bloggen!

Fråga vad du vill, vi svarar ärligt ;)


((Skriv gärna vem frågan är till:

ex.

Till malin: hur gammal är Rocky?

Till elin: Hur högt har du hoppat? ))





Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards