teamem

Alla inlägg den 16 april 2011

Av elin & malin - 16 april 2011 22:49

Kommentar till Boots
 
Ingen bild

Nathalie Hulterström

Lördag 16 april 22:15

Jag använder inte någon form utav benskydd på Evita, jag tycker helt enkelt inte att dom ska behöva det. Vore jag du så skulle jag ta reda på varför han trampar sig och försöka lösa problemet, just boots har jag själv inte något emot då det inte kan skada på något sett. Benlindor och andra besnkydd kan lätt trycka på leder, inget emot dom heller men själv använder jag det inte. Boots är ju bra om hästen just trampar eller skadar sig lätt. Bootsen är ju att rekommendera mer än andra benskydd. Även om jag själv inte använder det, hoppas det var lite till hjälp iallafall ^^


Svar; Håller med dig lite, asso att man inte ska tränga på onödiga saker. Har alltid benskydd när jag hoppar då jag har vart med om riktigt hemska grejer.. Ska testa ha boots på honom ett tag, han kommer lixom inte åt där han brukar trampa sig nu, så det är ett +  !


 


 

Av elin & malin - 16 april 2011 20:40

Shopping listan.

Kommentera vad du tycker om det?

 


 

Av elin & malin - 16 april 2011 19:29

Åhh, nu kom jag och tänka på min Uvex hjälm oxå. En brun helt klart. DEN ÄR ETT MÅSTE!

   

Av elin & malin - 16 april 2011 19:02

WWii, snart är du troligtvis min älskade Kingsland Jacka. 

+ Att mina Mountain horse ridbyxor hade inte gått igenom beställningen, så vi ska beställe dom i morgon igen! 

Glad!

   

Av elin & malin - 16 april 2011 18:11

Har ni boots på era hästar? Hjälper det? Varför? Jag är nyfiken!

Jag har börjat använda helt vanliga gummiboots på Oliver. Han har börjat trampa sig längst ner på kotorna bak. Han skaver bort massa päls där ifrån, så därför ska jag testa boots bak. Han trampar med framhovarna på bakbena. Det låter konstigt men han gör det på något konstigt sätt. Har ofta bakskydd och det funkade väl någorlunda. Benlindor funkar toppen, men hur kul är det på sommaren när det steker ute och ha tjocka benlindor på bakbenen? Någon gång ibland kanske, men inte varje dag!?

   

Av elin & malin - 16 april 2011 17:47

Elvis

Hingst

född:-

            


       

Av elin & malin - 16 april 2011 17:05

Nu har vi skapat en ny kategori som vi kallar ''folk som vi fotat till''. I den kategorin kommer det dyka upp bland annat bilder som vi har fotat åt någon. Asså om någon vill att vi ska fota dom på en tävling, så kommer dom bilderna upp där. Och även bildbomber. Så håll utkik! Ni kan kolla in den redan nu, skrolla ner och klicka!

Fanny Arnildstam och Mitchi är just nu i kategorin!

Vad tycker ni om den nya kategorin? Kommentera?

 

Av elin & malin - 16 april 2011 16:57

Här är alla dina bilder Fanny! 

         

             


 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards