teamem

Alla inlägg den 8 april 2011

Av elin & malin - 8 april 2011 20:36

  I dag hade jag lite bråttom, var i stallet klockan två, och skulle rida iväg där ifrån senast tio i tre.. Bråttom. Men det gick utan så mycket stress. Jag, och Evelina skrittade bort till VRF och red för Johanna där. Vi hoppade trestuds. Det var först en bom, sedan ett rättuppstående på ca 50 och efter det ett kryss på 50. Han tvekade litegranna i början, men sen hoppade han fin fint! När vi kom tillbaka så var Fanny där! Jag snackade lite med henne och lite sånt. Hinner inte att blogga så himla långt nu, men happas att detta duger? Jag ocg Fanny ska tälta till sommaren, och hoppa omhoppningsbana på fälltet. Kommer att bli rätt nice tycker jag! Men jaja, nu ska jag ringa hem till min mammi och fråga om min förbygel och ridbyxor har kommit! Fick bli en söt bild på Lucas, jag har inga andra på denna datorn.

     

 

Av elin & malin - 8 april 2011 20:35

Malin har vart schyst och gjort en ny design, och den var as snygg! Vad tycker ni?

  

Av elin & malin - 8 april 2011 18:00

 

 
Av elin & malin - 8 april 2011 09:41

Hur ofta rider ni era hästar?

hur länge?


Jag brukar rida Rocky 5 ggr i veckan och NH/TT två ggr mest för lite omväxlingsskull.

oftast blir det hoppning då han tycker det är tråkigt med dressyr, ingen som har en bra övning i dressyr? ;)

Brukar rida allt från 40 min upp till en timme ;)


Hur gör ni?

svara gärna!! :)


 

Av elin & malin - 8 april 2011 09:39

Kollar runt på lite grejer som jag är sugen på att köpa :) Visar lite här:
   

 huvan från GG och lindorna från Hööks.
 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards