teamem

Alla inlägg den 25 april 2011

Av elin & malin - 25 april 2011 21:10

Hahaah jag hade bara tänk att longera Rocky idag,men så var min lillebror med och så vile han prova å rida .. så det slutade med att jag byggde en jävla hinderbana och grejjs till han xD

sen hoppade han barbacka typ 40-50 cm med bara grimma och dessutom var det första gången ;o

Mirakelbarn typ xD

Sen så ville jag prova om Rocky kunde tänka sig att buga med ngn på ,, och Filip fick vara försöks kanin och Rocky gjorde det !! ;'')<3

Superybermegamassabästaponnyever! ;)<3

sen så ville Filip hoppa sj och så studsade han av i traven xd

så vi satte oss vid sidan av hindret på en sockerkub ellr vad det heter och då så kom Rocky och ville trösta Filip :'')

Så himla gulligt!

ajja det var allt för idag,,filma när han hoppade typ 9 sek så om ni vill se den kan ni ju kommentera xd


 

Av elin & malin - 25 april 2011 19:38

Kommentar till Tack ! ;)
 
Rebecca

Rebecca

Måndag 25 april 17:34

sv; Tackar!
Haha må säga det var ganska roligt att rida med solbrillor ^^


 

http://ridersjumping.blogg.se

__________________________________________

Jag måste testa rida i solbrillor. Ser ju ur fräckt ut!

Kanske skulle vart någonting att ha på sig på tävlingarna? Haha, in my dreams.

Kolla deras blogg, den är helt awesome :)

   

Av elin & malin - 25 april 2011 14:11

tack så mkt maxilove@bdb för bilden ;)

   

Av elin & malin - 25 april 2011 10:52

TACK så mycket http://uungen.blogg.se/ som skrev så fina saker om oss+bloggen ! :)


här kommer det :)

Malin & Rocky Elin&Oliver
2 tjejer som satsar till 1000!


Deras blogg är : www.teamem.blogg.se

Dem skriver om sig själva med sina hästar, En blogg som aldrig blir tråkig att läsa!
Tjejerna som driver bloggen är übergulliga&söta!, Hästarna är otroligt vackra

Jag tycker ni ska ta er tid och läsa deras blogg, Det gör iaf jag, Gör du?


www.teamem.bloggplatsen.se
www.teamem.bloggplatsen.se
www.teamem.bloggplatsen.se
www.teamem.bloggplatsen.se
www.teamem.bloggplatsen.se
www.teamem.bloggplatsen.se

 

TACK IAF :'')

sånt här uppskattas :D

Av elin & malin - 25 april 2011 10:22

vilka ska jag välja?

vill ha ett par riktiga läderridstövlar och inte sånna där plastiga som man hade som liten xD


 

Klassiska ridstövlar. Skaftet är av kraftigt svart euoropeiskt läder. Vattenavvisande upp till 60min. Lång YKK dragkedja bak för att ta av dem smidigare. 'Dermo Dry' tygfoder med komfortabel och uttagbar innersula. Extra tålig gummisula. Stövelskaft i tre storlekar: smal, standard, bred

Pris:1.266 :-

från horze


eller domma?


 Allroundstövel fodrad med cambrelle. Dragkedja bak och resår utmed sidan. Mjukt syntetläder.                       

Pris: 499 :-

från hööks


 


Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards