teamem

Alla inlägg den 24 april 2011

Av elin & malin - 24 april 2011 23:57

Äntligen har jag hittat ett nytt scapa schabrak i den gamla modellen, och det är mitt nu!

Jag är otroligt glad, färgerna var inte dom allra snyggaste, men dom matchar min HVpolo tröja!

Vad tycker ni?

   

Av elin & malin - 24 april 2011 23:43

Hur grymma är inte dommahära benlindorna, en stor hiss! Kostar runt 600:-


Lättskötta, skyddande gelbandage som inte skrynklar sig eller glider av benet. De förhindrar nya skador och behandlar gamla. De ger även stöd och stötdämpning.

Bandaget kan kylas ner för kylterapi, för att reducera svullnader. Du kyler det enkelt genom att lägga bandagen i frysen. Kan användas både på fram och bakben.

De ger ett bra stöd och kan användas vid all form av ridsport.

Det är superenkelt att linda hästen ben, för där gelbandaget tar slut övergår det i fleece. Du behöver inte bandageunderlägg och bandage .

Alla vet hur svårt och jobbigt det är att lägga bandageunderlägg och bandage när hästen inte står still.


   

Av elin & malin - 24 april 2011 21:34

Ni ville ju ha en tävling här på bloggen , right?

så vad vill ni vinna ?

ett shabrak

grimma

förslag? :)

skriv jättegärna olika förslag på vad vi kan göra , ha för tävlingar m.m :D


sen vill jag bara säga TACK för alla fina redigerade bilder vi får ! :)

jättekul när man får se att ngn tipsar om vår blogg elr har gjort bilder till oss!

fortsätt så ! :D<3

 

Av elin & malin - 24 april 2011 20:15

 

Ni glömmer väl inte att ni kan redigera bilder?

Alla redigerade bilder jag får kommer upp på bilddagboken och bloggen  med en länkning!

Så passa på.

Antingen på mig och Oliver, eller till Teamem, bestäm du !

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards