teamem

Alla inlägg under februari 2011

Av elin & malin - 27 februari 2011 08:42

Här får ni min outfit (:


    

Av elin & malin - 27 februari 2011 08:20

Dagens schema ser ut såhär 


*Äta frukost

*göra en tävlings outfit till mig och rocky och slänga upp på bloggen (:

*Rida min älskade ponny  Y

*Duscha

*Åka med Elin till torp Y

*Hämta hamstern

*Packa skolväska 

*Sova :D


ja jag har en del å göra så det är bara att sätta igång (:


  


Av elin & malin - 27 februari 2011 08:12

Nu är jag hemma från en superduper kul vecka i fjällen/orsa grönklitt (:

här får ni veckans schema typ:   (OBS! endast slalomskidor )


Söndag: FÖRSTA SKIDTUREN ! :D

Måndag: Mera Skidor :)
Tisdag: Skidor i 6 timmar ! wiiie :D

Onsdag: Skidor,skidor,skidor (; 

Tordag: jag vila mitt knä som jag skadat/ har ont i  och sen gick vi till björnparken på e.m (:

Fredag: vila knäet och gick en promenad till ett jättemysigtfik ! :D

Lördag: Skidor , Hemresa :)


så det var mitt lilla schema , haha sista dan var jag så trött så jag åkte in i ett träd två gånger och slog i huvudet båda ggr x'D


Här får ni en bild från björnparken (:


     


Av elin & malin - 26 februari 2011 22:31

Som ni ser på bilden är detta min tävlings utrustning. Hjälmen har jag inte en men ska skaffa. Någon som har lust att slänga i hop en tävlings outfit till mej och Ollibolli?

__________________________________________________



* GPA speed air

* GPA Speed Air flag Sweden

* Gråa Tretorn Comfort

* HV Polo tröja (Sommar)

* Harry Hall vita ridbyxor

* Brun Santa Cruze Celine (inte sadeln på bilden)

* Glen Gordon schabrak med matchande huva

* Svart Hoppgjord (okänt märke för har fått den)

* Svarta läder benskydd

* Fårskinns ludd Nacke, Nos

* Swarovski pannband

* Hööks träns 

* Hööks förbygel

* Fler saker som jag inte kommer på! 

VAD TYCKER NI?



  


  

Av elin & malin - 26 februari 2011 20:32

Jag har börjat spara pengar till ny hjälm. Har ni några tipps? Har funderat på en gpa, men jag vet inte riktigt en. Har ni några förslag? Behöver mycket med tipps!

  

 

 

  

Av elin & malin - 26 februari 2011 20:03

Kom alldeles nyss hem till pappa eften en hel dag på Göteborg horse show. Showerna va sjukt grymma och man blev super sugen på att bara komma in och hoppa banan och vinna hela skiten. Man kan ju alltid drömma! På gymkhanan så va det två svenskar som red in i varandra och hästen satte sej ner. Ryttaren bara flög! Sen så kollade dom ingenting alls hur hästen mådde, klappade ryttaren i ryggen och sen va de bra igen. Hel konstigt! Men Sverige kom iallafall tvåa! Jag köpte inte så jätte mycket, men en HV polo tröja och glen gordon schabrak blev det! Tänkte köpa den matchande huvan, men den tar jag och köper någon annan gång. HV polo träjan gjorde jag ett riktigt kap på. Den hade kostat 599:- , men jag köpte den för 199. As nöjd över grejerna jag köpte. Letade efter en förbygel med begie resår på, men antingen var dom för små, för stora eller så var det i guldiga spännen. Vill ju helst ha silvriga nu när jag har silver detaljer! Blir nog ingen göteborg horse show i morgon heller. Tror det blir torp om någon kan hänga på så jag slipper gå med pappa. Det är väll ingen höjdare för pappa? Haha! Ni kommer att få se bilder på det jag köpte! Hittar inte någon bild på baksidan av tröjan jag köpte. Men det är iallafall en stor, vit etta. Hittade inte någon bild på bara schabraket heller.  Kanske inte syns, men schabraket har en brun kant runt.

  

 

  

 

 

  

 

Av elin & malin - 26 februari 2011 07:28

Nu drar jag till göteborg! Självklart kommer jag att blogga om vad jag köpte!

Vilka ska dit?

 

 

Av elin & malin - 25 februari 2011 19:33

   I morgon är det Göteborg hors show som gäller! Åker typ halv 8 och om jag inte hörde fel så ska vi äta frukost på MCdonalds. Har ändrat shopping planerna lite. Blir nog istället en kingsland tröja som jag kan tävla i, brunt pullarträns/Bara nosgrimman, Glen Gordon schabrak och kanske matchande huva, bettlöst träns kanske, och ett skarpare bett som jag kan ha när jag hoppar och tävlar. Man får ju inte stopp på hästen! Och ett fleece täcke. Dom jag har med gjordar på är ju på ett eller annat ställe söndriga! Så det får jag hoppas att jag kan köpa. Malin kommer hem i morgon? Tror jag! Då kommer det nog bli något fler inlägg och en gladare Elin! Jag har gjort 800 kuvär, så jag får 800 spänn! Och 500 i dag! super bra! Skulle beställt ett lendtäcke till Oliver med brodyr på från exklusive men jag skippde det så dom pengarna kommer jag att använda. Toppen! Kan tyvärr inte bjuda på bilder på Oliver för jag är hos pappa och den datan är har inga bilder alls typ! Men jag satte ihop en snabb bild på grejerna jag har rablat upp för er! Hoppas att ni frstår den krongliga bilden! Redigerad på pizap, blää!

       

  

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards