teamem

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av elin & malin - 16 februari 2011 20:14

Hej har inte haft så mkt att skriva om då jag inte har vart hos rocky och ridit på 2 dagar

men i måndags red jag och han var jätteduktig red ca 40 min och övade på samlad galopp (:

han var pigg men lyssnade bra ändå (:

har tyvärr inte så mkt mer och skriva om,hade tänkt att köpa nytt träns snart men vet inte vilket  kommentera gärna  vad ni tycker (:     

Av elin & malin - 16 februari 2011 18:05

I dag var jag ute och red typ en tretio minuter. Skrittade mest. Tog en liten trav med. Fast jag kan ju seja att man sitter inte alls skönt på hans rygg. Visst att det är varmt men den är hård! Han var ganska så pigg och så. Jag tog nåågra otroligt få bilder. Ett tipps! Fota aldrig med tummevantar och räkna med att det blir bra bilder! Jag snålar på dom bilderna som blev i dag, fast en får det absolut bli!


   

Av elin & malin - 16 februari 2011 12:59

Jag hissar dessa ursnygga Catago boots i metallic-färger som finns i brons, silver och guld. Priset är inte högt alls, 169:- Dock kanske dom inte är superduper bra. Men snygga är dom! Finns även i ''matta'' färger. Ljusrosa, röd, ljusblå, brun och svart! Har lust att köpa in ett par i ljusblå eller silver, fast har mycket mera lust med att inhandla ett par ballastic overreach istället. Ursäkta den dåliga bildkvalitén!

   


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards