teamem

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av elin & malin - 18 februari 2011 23:18

När jag såg denna tänkte jag, detta var den fulaste ridhjälm jag sett! (hittade den på en ridsportssida) Detta kan inte vara en ridhjälm tänkte jag. Fast jo, så var det faktiskt! Jag dissar den rejält! Vem vill rida runt med en sånhär på huvedet? Den ser värkligen inte snygg ut! Liknar en motorcykelhjälm eller någonting! xd

 


 


Av elin & malin - 18 februari 2011 23:13

   Va bara tvungen att slänga ihop en grå&vit outfit, själv blev jag nöjd och skulle själv kunna haft detta på en tävling eller så. Vad tycker ni?


 

Av elin & malin - 18 februari 2011 22:34

Outfit som jag tyckte blev sjuktsnyggt (:

Guld och svart (y'

vad tyckte ni?   

     

Av elin & malin - 18 februari 2011 22:30

jag har tänkt på en sak många tycker ju att spön är djurplågeri och att man bara slår hästar med dom och jag kan hålla med till viss del men inte fullt ut.

Jag tänker så här: hellre att man ger hästen en lätt liten "pisk" (OBS! ingen kraftig bara nudda lite lätt ) än att man sparkar dom i magen och revbenen hårt flera gånger, nu vill jag gärna höra vad ni tycker (:

  

  

Av elin & malin - 18 februari 2011 22:22

Ska till  fjällen så kommer inte uppdatera någontingalls :(

åker mellan 19-26 upp till dalarna (;


Nu är jag jättetävlingssugen och tänte gå grönt kort kurs och sen ska jag ut och tävla ! (;

visserligen bara på småklubbar och så sålänge tills vi blir mer vana men jag ska tävla upp till  80 och sen får vi se (;

ni får en liten bil på sötaste hästen (;

  

  

Av elin & malin - 18 februari 2011 21:45

Jag dissar silver crown´s hoppträns. Hur fult som helst och det ser verkligen inte bekvämt ut måste jag seja! Men vill man var udda så vill man. Förstår lixom inte vittsen med alla dessa ''onödiga'' nosgrimmor. Okej, den gör säkert någon nytta om man kanske vet lite mer om den och så? Ush, denna får en fet diss, mest p.g.a att den ser grymt obekväm ut, och att den är gräsligt ful! Den ser ju klumpig ut åxå, men som sagt. Den hjälper ju kanske. Har själv inte testat den men istället för att använda två nosgrimmor är det nog en utmärkt lösning, ingen har den nog för synens skull, utan för den inverkan den har.
Tror folk som använder den inte bryr sig om ifall den är ful eller inte, bara hästen trivs. Men det går nog inte att göra den snyggare, för funktionen kommer ju från ''plattan''. Men skulle endå inte köpt en sånhär till Ollibolli!


 

 


Av elin & malin - 18 februari 2011 20:31

 

Jag är med och tävlar :D

http://snobbryttarna.blogg.se/2011/february/var-med-och-tavla.html#comment


 

Av elin & malin - 18 februari 2011 19:08

Det ingen TFRK på söndag. Jag har inte fått i gång han ordentligt en men de kommer ju fler! 20 mars på TFRK, och kanske 4 april på NHSK. Men jag önskar såklart de jag känner som ska tävla lycka till,  och kommer såklart att försöka få några perfekta bilder som jag kan lägga upp här på bloggen. Wilma Johnsson på Minerva, Nataile Pettersson på Salka och Evelina Ahlström på Smokie, ett stort lycka till till er! Jag bjuder på en bild sen förra träningstävlingen, och som ni nog ser va han ganska hoppglad och hoppade ganska stort. ^^

 

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards