teamem

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av elin & malin - 28 februari 2011 21:09

Har laddat in bilderna på min nya HV polo tröja nu. Gillar den skarpt! Den var dock ganska kort i storleken men ursnygg!

     



 

Av elin & malin - 28 februari 2011 21:00

I dag arbetade jag har hela tiden i skritt. Fast han va helt okoncentrerad, så man kan ju seja att jag försökte att få han att arbeta. Han va ganska pigg så det var svårt att få ner han i det avslappnande tempot. I slutet kom väll en 4-5 steg där han trampade under sej och arbetade mycket! Testade en brun outfit som jag tyckte han passade jätte bra i! Skrittäcket satt som gjort för honom! Vad tycker ni? (Den första bilden blev inte alls bra, men den kommer med endå!)
   

 

Av elin & malin - 28 februari 2011 19:39

I dag när jag kom hem från skolan sa mamma att det låg någonting på min säng och självklart frågade jag om det var en häst sak! Hon sa, nja. Ingen häst sak så men. Jag gick upp och tittade och på sängen låg det en horsemanship bok som är gjord av en tjej som tidigare har tränat Oliver i horsemanship! Det var lite kul! Jag kollade snabbt igenom den och då såg jag stellan! HAHA. Han som har tränat Oliver en massor. Va tvungen att ta kort på bilden och visa den för er! Och en sak till. Bloggstatistiken är GRYM!

   



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards