teamem

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av elin & malin - 22 februari 2011 20:19

Oliver har blivigt en helt fantastisk häst helt plötsligt! Eller det har han ju alltid varigt men han har börjat att gå i form flera steg och han gick tre till fyra steg i traven förut oxå! Jag red på gärdet förut och han var något piggelin, som vanligt. Men han lyssnade men drog i väg när vi skulle gallopera. Men tar jag tag i han och säger till han ordentligt så lyssnar han! Mamma fotade tyvärr ingenting i dag fast jag har såklart en massa ovisade bilder på Ollibolli. Kommer att visa en URSNYGG bild på Oliver när han var med på nuntorpsdagarna i sommras. Stackars häst! xd Han skulle föreställa em my little pony!Ursäkta den otroligt dåliga bildkvalitén!!

 


 

Av elin & malin - 22 februari 2011 20:00

Igår tills idag sov jag hos Bella. Hon och Natalie red lite igår och jag fick rätt många toppen bra bilder faktiskt! Kommer att visa några favorit bilder. Idag så fotade jag Bella och Salka. Dom hade markarbete. Salka va ganska pigg såg det ut som? Men det gick super iallafall. Malin har det toppen i dalarna? Nu blir jag osäker. Men hon har det bra iallafall! Hon skickade en bild förut som tyväff inte vill in på datorn. SYND! Annars skulle ni fått se två snyggingar! I dag är det fyra dagar kvar till det blir göteborg horse show med Hanna, mamma och Hannas lillasyster! kommer bli grymt och så som jag håller på att vika kuvär eller vad man ska seja så kommer jag att ha råd med en hel del. Bilderna är sega att ladda upp, så det får bara bli fyra!        

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards