teamem

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av elin & malin - 12 februari 2011 22:18

Hjälp !


jag vet inte om jag ska göra en krona elr ett R på rocky,vad tycker ni ? (:  

  

Av elin & malin - 12 februari 2011 16:47

Äntligen går det att rida i paddocken!

här får ni ngr bilder från dagens ridpass (:

(ursäkta mina miner på vissa bilder xd )

                

  

Av elin & malin - 12 februari 2011 13:58

Blir ingen Oliver i dag p.g.a att jag är hos pappa. Annars skulle jag nog i detta underbara väder ridit ut och klättrat med han i skogen om snön inte hade kommit tillbaka dit. Blev faktiskt ganska förvånad, för när jag skulle rida nu i veckan så var det alldeles barmark i skogen! Dom hade ju även fällt en massor av träd där, så jag passade på att ta några småskutt över stockarna. De känns som om han hoppar jätte högt över dom, fast de gör han med vad man en hoppar över. Han blir ganska het när jag ska ta domdära ''småskutten'' i skogen, och sen när jag ska skritta av honom vill han knappt slappna av. Han vill bara gå fort den busen. Hoppas att vägen inte är för hal, för isåfall skulle man kanske kunnat åka till ridhuset med Hanna och Dottla på sportlovet eller någon dag i veckan? Jag måste seja att min förra blogg blev det så himmlans korta inlägg på. Men nu får man verkligen lust att skriva och man kommer på en massor. Hoppas ni gillar den hitils? I morgon kväll, när jag kommer hem från pappa ska jag nog åka och fota Oliver, och rida en sväng om det inte är alldeles för halt på önaforsvägarna!  Har tyvär inga nya bilder på Oliver, men de får allt bli någonting!

     


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards