teamem

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av elin & malin - 13 februari 2011 18:51

Jag tänkte att berätta lite om mina åsikter om det ska vara fejk eller inte, hur kvalitén har vart på vissa produkter och lite sånt. Kvalitén på hööks produkterna brukar vara på topp för mej. Men jag har ett par ridbyxor där i från som gick sönder direkt. Jag gick inte tillbaka med dom. Men hur ska man seja? Dom var helskodda, och sömen längst med helskoningen i mellan benen har gått upp på vissa ställen. Det är inte hål eller någonting, fast trådarna hänger. Och jag köpte ett fleece täcke till oliver från hööks med en broderad lena fuberg häst på. De har nu oxå gått sönder på kanten vid gjordarna. Det har blivit ett stort hål. Och nu lite till schabraken. Jag har några schabrak från ullared som har hållt super! Dom är snygga oxå. De har ju lixom inga speciella broderingar eller mönster på sej, men det behöver det ju inte alltid vara! ''Äkta'' schabrak är ju mycket snyggare en de som är ''fejk''. Tillexempel scapa schabraken tycker jag är mycket snyggare en de nya showmaster shabraket med märket 79 på. Det är ju olika personer, och väldigt väldigt olika priser om man antingen vill ha t.e.x Jacsson eller showmaster. Nu ska jag inte sitta här och seja att hööks grejer är dåliga bara för att det gick sönder för mej. Men vad tycker ni? 

 


Av elin & malin - 13 februari 2011 16:21

I dag har Hanna Odelius vart så shyst och fotat mej. Jag tog några småskutt i skogen, fast jag red typ bara i en halvtimma fyrtiofem minuter p.g.a att det var hur kallt som helst om fötterna. Hoppas att det blir vår snart, så man kan rida lite längre och på mera ställen utan att sitta på Oliver och frysa tårna av sej. Stockarna i skogen var rätt snöiga fast det gick hur bra som helst endå. Han va ganska pigg, och när han skulle stå still så gjorde han värsta hoppet. Hn lixom ställde sej på bakbenen och hoppade, om ni förstår? Ni kommer få se ett par nya bilder. Fast inte alla för det blev rätt många. Men ska försöka få fram dom bästa. Vad tycker ni om dom här benskydden då? ;) Dom är grymt söta, och de satt som gjorde för han!                    

Av elin & malin - 13 februari 2011 08:43

igår fick rocky en ny frisyr jag velat prova länge, här får ni en liten bild på det :)   Raklugg ! :D vad tycker ni? (:


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards