teamem

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av elin & malin - 19 februari 2011 19:02

Jag är med och tävlar om dessa snygga bootsen!


     

Av elin & malin - 19 februari 2011 18:46

min superstjärna har hoppat i dag! Dock är det otroligt svårt att både få över henne över hindret och ta kortet på samma gång! Kommer lite bilder på den galna kissen. Är om sagt hos pappa nu, och laddade in lite söta bilder på datorn. Kommer någon på Gustav och Nisse oxå. Har blitt väldigt mycket med bilder nu ett tag. Vad tycker ni om det?

       

 

     

Av elin & malin - 19 februari 2011 14:45

I dag var jag i stallet och fotade ganska mycket. Jag ska till pappa och fota Daisy lite och dom kanske kommer upp här på bloggen sen. Oliver va hel galen i dag när jag fotade han. Han ville busa med Dottla men Dottla ville värkligen inte. Nu är det bara en vecka kvar till göteborg horse show! Då kommer ni nog att få se en stor bildbomb på alla hoppryttare och lite annat! Bilbo var med i stallet i dag så jag passade på och fota den sötnosen oxå! Malin har åkt till fjällen nu, så det dissar jag. Hoppas hon har nätverk så hon kan chatta med mej! :D Jaja, nu kommer ni att få se ett par bilder på Bilbo, och Oliver! 

               

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards