teamem

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av elin & malin - 20 februari 2011 21:55

I morgon blir det Bella Pettersson. Jag ska sova där och fota henne och Salka! Hoppas på toppen bra bilder! Kommer att bli grymt! Mamma kommer att köra dit mej DIREKT efter jobbet typ. Klockan tre! Det betyder ju att det inte hinns rida, för på förmiddan ska jag vika 200 kuvär. Super skoj! Fast nä. Men vad gör man inte för att få pengar till shopingen på göteborg horse show? Jag känner mej inte så aktiv här på bloggen? Fast det kommer ju iallafall in ett eller två inlägg per dag? Har lust att hitta på någonting nytt här på bloggen. Men vad? Kanske HOT OR NOT, fler HISS&DISS, kanske FRÅGESTUNDER? Jag har ingen aning om ni skulle anmält er eller frågat någonting? Har fått ett par frågor om att redigera bilder till mej och självklart får man det! Jag skickar bilderna isåfall via MSN, elin-ellin@hotmail.com . När du gjort klart bilden/bilderna lägger jag ut den på bilddagboken och reklamerar dej! alla bilder är inte ute nu p.g.a att vissa hittar jag inte? Konstigt..


  

 

Av elin & malin - 20 februari 2011 18:58

I dag red jag på gärdet och tränade lite mer på ''allvar''. första gången på typ halva vintern jag har kunnat göra de. det har vart för mycket snö och för halt på vägarna! Inte kul, men jag har kunnat hålla igång honom lite iallafall! Red lite dressyr och red en massa på volterna. Han va något pigg, och jag red ju på gjärdet så han blev ännu piggare. Jobbigt jobbigt! Mamma tog över 200 bilder på oss, och dom flesta blev super! Han har börjat söka sej lite mera neråt och trampat under sej 3-4 steg. Han är ju bara riden i 1 1/2 år så kanske inte är så konostigt? Han har börjat sköta sej super både på träningstävlingarna och hemma. Han tvekar ingenting! Här kommer några bilder på mej och Oliver från idag! URSÄKTA DAGENS OUTFIT! Jocke kom och sa att jag fick typ lägga i lappar i kuvär och fick 1kr för varje. Han hade ju 5 tusen som skulle vikas, fast jag tar bara 1000 kuvär, 200 per dag så blir det 1000 spänn till gbg horse show på lördag! Toppen :D Igga mina miner på korten!                     


 

Av elin & malin - 20 februari 2011 13:11

I dag var man på TFRK och fotade lite. Har inte hittat någon bra inställning på kameran en, altså en inställning som gör så det inte blir suddigt typ. Och de kan bero på att manualen är på engelsa, och kan någon i familjen bra engelska? Nej, absolut inte! Blev väll några bra bilder iallafall? Om det inte går att kopiera bilderna för er som är på bilderna. Jag kan skicka via msn, elin-ellin@hotmail.com . Har nog fler bilder att skicka då med! Kommer att visa några bilder på natalie, och någon på wilma! Som sagt. Jag är inte förvånad att dom flesta blev ganska suddiga!                

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards