teamem

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Malin och Jag ska shoppa :D

Av elin & malin - 27 februari 2011 10:39

I dag ska jag och Malin till torp! Hoppas att jag kommer hem med någonting! Dom rear ju ut schabrak från 50:- så nått blir det väll! Ska bli super kul! Sen i kväll ska jag hem till mamma igen och jag tror faktiskt inte att jag hinner rida. Jag skulle vilja testa schabraken på han och sett om magplattan passar på han nu. Det gjorde den inte i sommras men nu ska han bli smalare så han blir fin i kroppen. Nu ser han mer ut som en hårboll, jätte snyggt! Vill verkligen börja tävla med han nu till sommaren fast den 6 mars tror jg att jag kan vara med iallafall. 60 70 helt klart. För nu när jag har hoppat 60 60 har han gått klockrent! kanske blir den 3 april tror jag det va? På NHSK, där Oliver tidaigare stod! Han har verkligen power i sej inne på banan! Han bara kör den och sen är det över? Duktig ponny! Har inga bilder på han inne på datorn här hos pappa men ni kan få en bild på Oliver som är ganska gammal. 

     

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin & malin - 6 september 2011 10:47

Bloggen är flyttad till http://vanersborgryttarna.blogg.se så kika in där vetja! ...

Av elin & malin - 5 augusti 2011 15:08

Bloggen är under designbyte   för tillfället!

Av elin & malin - 3 augusti 2011 22:35

        Kapacitet för mer? Att han har!      Rosetten var lite läskig..    Foto; Maja Simonsson   ...

Av elin & malin - 3 augusti 2011 21:00

När vi kom till LERK var paddocken jätte slaskig och underlaget var tungt.  Banan innehöll grindar, vågplank, naturhinder, vattenmatta mm.   LD På framhoppningen gick han fint, inte sånt tempo jag ville han skulle gå i men det var ju pga und...

Av elin & malin - 3 augusti 2011 13:39

Tillslut hittade jag en som kunde hänga på till Lilla Edet och fota. Det blev Maja Simonsson, hon kommer nu när som helst.  Sen bär det av till stallet, fixa sadel, träns, transport mm. Är skit taggad inför ''tävlingen'' i kväll, satsar på 2 fina...

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards