teamem

Alla inlägg under maj 2011

Av elin & malin - 12 maj 2011 07:19

Kommentar till Igår
 
Ingen bild

Fanny

Onsdag 11 maj 15:01

Hahaha ! Ja och när jag pratade i telefonen och så kommer du galopperande och sjunger också ! :D

 
 
 
 
 
 
 

Av elin & malin - 11 maj 2011 20:14

.. har jag hittat det jag sökte till mina outfitar!


Brun/gröna benskydd

och en röd/vit/blå huva :D


  Det enda som saknas på bilden är stigbyglarna jag ska färga gröna och ett par Röda,vita elr blåa benskydd :D


Vilken av outfitarna ska jag ha på tävlingen tkr ni?

jag tror jag ska ha den gröna ;p

 

Av elin & malin - 11 maj 2011 07:10

Hej alla bloggläsare, han inte blogga igår tyvärr. Men allt kommer idag från skolans dator! Den segar något mycket, så det blir ett ganska kort inlägg.

Igår red jag och Fanny ut på en tur som var ca. 1 1/2 timma. Hästarna var pigga och Oliver drog iväg ett antal gånger fast jag hade fortfarande kvar kontrolen. Vi lät dom busa lite, och om Fanny läser detta kan hon ju tänka på att jag och Oliver är kungar, och du (Fanny) och Mitchi är prinsessor. Haha, mina idéer.. Men iallafall så red vi bort mot brätteskogen, höll igång dom rätt bra och hittade även några diken och stora stockar på en 75cm. Hästarna hoppade super fint, runt och mjuk.

Jag berättade ju tidigare att jag sitter vid skolans dator så det blir ett kort inlägg. Men här har ni ett kort och bildlöst inlägg. Tråkigt va? Haha, men det får duga så länge.


På torsta ska mamma fota när jag rider ut, så räkna med bilder!

 

Av elin & malin - 9 maj 2011 20:55

   Till Salu!


Vitt schabrak stl. ponny

intresserad? kommentera då :)


  


 

Av elin & malin - 9 maj 2011 19:06

OBS! bild lånad från annan blogg

 

 
Av elin & malin - 8 maj 2011 11:02

Jag är lite sent ute med att blogga om vad som hände i fredags, men hoppas det funkar ändå! Jag red iallafall ut med Fanny och Mitchi, vi arbetade dom i galopp en ganska lång sträcka så de skulle få upp flåset. Igår och idag ska han få vila. Det förtjänar han. I morgon ska jag ut och rida med Fanny på eftermiddagen om hon kan? Kan bara då pg.a att jag ska åka till Malin i dag tills i morgon och fota henne när hon rider Rocky, så jag får se när jag kommer hem i morgon. Mamma slutar runt två och då får hon hemta mig, så jag kan rida. Om jag ändå kinde bussarna i brålanda.. Haha.

Äkta ponny bild, eller vad säger ni?

     


Av elin & malin - 8 maj 2011 08:36

Överaskningen skulle ju kommit i torsdags..men har inte haft tid å blogga så den kommer idag :)

Vi rakade ett R på hans bak ! :D 

Vad tycks fult/fint? :)


   

Av elin & malin - 7 maj 2011 22:00

Kommentar till Frågestund
 

maja simonsson

Fredag 6 maj 21:56

till elin
vill du träffa mig den 22 på mld ridklubb?

Svar ; Ja, det skulle vart kul!


Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards