teamem

Alla inlägg under maj 2011

Av elin & malin - 29 maj 2011 16:00

Nu kommer fler failbilder!

                   

Av elin & malin - 29 maj 2011 15:45

Igår köpte jag detta vinröda sammet schabrak!

Tror det passar Rocky superfint!

OBS! på bilden ser det jätterött ut,,men det är mörkare!

   

Av elin & malin - 29 maj 2011 15:04

Nu kommer Failbilderna från löshoppningen i fredags!

Elin var ju så smart att radera alla typ,men han få 19 st iaf ;)

Kommer lite failbilder från Nuntorp senare också :)

         

Av elin & malin - 29 maj 2011 14:00

Jag tycker det är så tråkigt när man har samma design hela tiden..

Så nu har vi en ny igen! :)

+ nya loggor ;)

Ksk har den en månad och byter sen ign ;)

Men vad tycker ni om det?

Hiss elr diss?

     

Av elin & malin - 28 maj 2011 19:20

Ingen bild

Lördag 28 maj 19:07

Detta är ingen fråga .....
Det är en sak jag tycker :)


Jag älskar att läsa eran blogg :D
// Frida

 
Svar; Haha, tack så mycket. Sånna hära kommentarer gillar vi! :) '
__________________________________________________
 
NI GLÖMER VÄL INTE?
 

      

Av elin & malin - 28 maj 2011 19:16

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4WZtCnaNpUA


Finns folk till allt, till och med detta..

Nya loggor kommer inom kort.

 


 
Av elin & malin - 27 maj 2011 22:39

Kunde inte blogga i onsdags elöler igår, så kommer ett litet kvällsinlägg här nu på fredagen. Hoppträningen i onsdags gick super, han hoppade rätt ostadigt men det fungerade. Hoppade allt ifrån plank och grindar till kulverter eller vad det nu heter. Kulvert grejsimojserna är enna som en låda, eller ja. Man ställer 2 lådor brevid varandra så att det blir som en minimur med avrundad topp. Dom låg väl på en 75-80? Han hoppade iallafall super fint. Om min digitalkamera med alla filmer från hoppträningen skulle funkat som den skulle så skulle det ligga ute en video på youtube nu. Men jaja, den kommer nog så småning om.. Idag stack jag till Malin direkt efter skolan, jag fotade Rocky när vi löshoppade honom, bilderna blev awesome. Särskillt failbilderna x)


Gammal bild.

   

Av elin & malin - 26 maj 2011 19:32

på dagen!

Har vart jätte trött  och hos Rocky gick det inte alls bra -.-

Jag kunde inte koncentrera mig och allt blev bara skit,,

Ponnyn skötte sig ju bra ,,men inte jag xd

Så jag typ satte full galopp på en härlig galopp sträcka

och sket i allt och inget!

Så himla härlig känsla,,har kämpat i 3 år för domma stunderna  

 


Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards