teamem

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av elin & malin - 1 maj 2011 22:05

Tack så mkt elin att jag fick shabraket ;o

jättefint var det ju ! :D

   

Av elin & malin - 1 maj 2011 19:41

I går kom mammi hem från ullared, och han hade med sig grejer till mig och min pownihest.

Detta fick jag.


Sommartäcke

2 Borstar

Ridbyxor, från ullared ^^

Sötmalmsbett

Blåspray

Jodlösning

Någon hästsalva?

Nivea sun kids, solfaktor 50


Han måste ha det på mulen på sommaren då den blir solbrännd.

 

Av elin & malin - 1 maj 2011 19:32

När jag och mamma var i Göteborg och shoppade kollade vi på GG pannband, men det vi hittade fanns bara i str. Full med guld detaljer, och str. ponny med silver detaljer. Det med silver detaljer var ju i ponny, och jag såg direkt att det var för litet för honom, så vi bad dom beställa hem ett i str. full med silver detaljer.

Idag kom ett brev, jag misstänkte att det var pannbandet och det var det. Det var i str. ponny men i rätt färg och så. Ponny är ju för litet? I morgon ska jag testa det och se om det passar eller om det är för litet. Hoppas att det passar så slipper jag en massa krongel och allt.

    

Av elin & malin - 1 maj 2011 13:59

Jag och Malin sitter just nu och kollar runt lite på Hästnet. Tittsomtätt kom denna upp, och hur bra ser detta ut då? Dessutom kan miniatyrhästen tölta. Hmm?

   

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards