teamem

Alla inlägg under maj 2011

Av elin & malin - 18 maj 2011 22:14

Kommentar till NEJNEJNEJ, inte nu när allt är som bäst.
 
Josefin

Josefin

Onsdag 18 maj 22:00

Vad är det som hänt?
Fin blogg:)!







Svar; Tack så mycket. ;)

Asså, det låter riktigt deppigt. Hoppas det inte går ut över er bloggläsare? Kan tyvärr inte berätta en. Men jag kan ju säga att det är riktigt tråkigt. Men det är inte säkert en.

Posetivt på ett sätt oxå.


   


Av elin & malin - 18 maj 2011 21:52

Nej, min prins.


Du ska stanna här, vad som än händer.

ååh. Det får bara inte hända, vi är ju som gjorda för varandra.

 

 

Av elin & malin - 18 maj 2011 21:48

Idag red jag igenom han, hade bommar så han fick tänka lite extra. Formen var bra, han var mjuk. Mamma satte upp ett litet räcke på 70cm, han hoppade runt och drog inte mot hindrena. Annat än igår!

TAGGATAGGATAGGATAGGATAGGATAGGA INFÖR SÖNDAG!


-Ni som tycker att jag är för lång för honom kan ju kommentera det, så jag vet.

   

Av elin & malin - 17 maj 2011 22:41

Haha jag tror jag hissar dessa fluffiga färglade saker! ;)

Gansk coola ,, iaf om man matchar med samma färg på schabrak benskydd och så vidare ! :)

   

Av elin & malin - 17 maj 2011 22:19

Blir en CR hoppning och en hopphoppnings klass,,kommer dock ta det ganska lungt och bara satsa på att ha kul :)

  Till Ryttaren:

Vita ridbyxor
Hjälm från h**ks

Marinblå tröja

Tretorn advance (hoppas dom har kommit tills dess)

Ridväst (inte med på bilden)


Till Hästen:

Schabrak hansbo sport

Rödlackerade stigbyglar

Marinblått spö (används endast i nödfall)


Btw, Någon som ska fota som kan fota mig ? :)

 

Av elin & malin - 17 maj 2011 20:16

På söndag, alltså den 22:ra maj ska jag och Ollibolli vara med i mellerud, 70 80. Det är ju omhoppning med då, så på fredag blir det att släppa han i ridhuset, lördag vila med extra havre och på söndag, ett super taggat team!

Tror att det blir min nya knallrosa&Blåa outfit, den är super nice!


 Hoppas på placering!


                Ska inte kräva för mycket av honom, jag vet att han kan och kommer lära sig bättre, men dit har vi inte kommit en.

 

Av elin & malin - 17 maj 2011 20:04

I dag var det typ kallabalik i hela ridhuset. Han var as het, hade 3 bommar som en liten omhoppningsbana inför söndag. Det gick fort, han ville iväg, och var otroligt hettsig. Han ville inte gå i form och direkt jag satte mig ner i sadeln ville han bara dra iväg i gallopp. Efter ett tag tog mitt tålamod slut, då gick jag ut en pyttebit och lungnade ner mig, och sen gick jag in i ridhuset och allt gick lite bättre iallafall.

han var helt crazy, hoppas han visar mig vad han går för på söndag. §

   

Av elin & malin - 16 maj 2011 17:28

Vad tycker ni om Tretorn comfort?

Hiss elr diss?

För mig är det hiss!

ser sjukt bekväma ut och dom är helt okej snygga!

SEn är priset bra också! bara 1599 : - för ett par nya. :)

   

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards