teamem

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av elin & malin - 20 maj 2011 20:41

Har nu hittat detta JW schabrak för bara 350 :- helt nytt ;o

Måste få mamma och pappa låta mig köpa det (A)

 

 

Av elin & malin - 20 maj 2011 19:38

Idag red jag i ridhuset, Fanny hade bommar. Vi höjde upp ett till 40-50 höjden och hoppade utan händer. Hihi, gud vad han hoppar!

Mamma fotade lite, men dom kommer upp senare, eller någon annan dag. Han var pigg i dag, värmde upp honom i ca. 40 min. Har gjort det rätt mycket nu p.ga att formen ska bli bätre och att han ska fortsätta gallopera så lungt.

I morgon ska han få vila och tagga till sig, ska till stallet runt halv 8 tiden i morgon. På söndag har jag och mamma morgonutsläppet, + att vi ska till Mellerud, så det blir väl att gå upp runt halv 6, kvart i 6.

På måndag blir det skoj, då ska jag med Ida och Nemo ut en sväng i skogen eller nått. Kan ju typ noll vägar. Hehe, hoppas hon står ut med mig :D


Nu ska jag kolla på alla som gör bort sig i Talang! 


Bilden: Mamma fotade när vi släpte ihop Ollibolli med dom andra.

    

Av elin & malin - 20 maj 2011 19:33

Jag och pappa åkte till sollebrunn idag för att kolla på stövlar och alla dom hade var för stora i vaderna för mig -.-

Jag har 31 i vad storlek och alla var typ 5-6 cm för breda ..

Så vi drog vidare till hööks och där hittade jag dessa :)

Helt okej utseende tycker jag !

Och dom var faktiskt supersköna och vaden var bra!

39:or som var låga med smalaste vaden (Y)

   

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards