teamem

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av elin & malin - 28 juli 2011 23:18

Igår stack jag tidigt till stallet och red och lite sånnt. Jag hoppade lite, han var piggelin.. Rev eller vägrade inte en enda gång, dutti ponny! Hoppade tillslut 1 meter, det är lixom no pix för han! Nu är det bara för mig att försöka att få lite mera kontroll över han. Han är ju omöjlig när det gäller annridningar... Han bara sliter sig mot hindrena nu. Han inte rida idag p.g.a att jag och Moa stack till Liseberg! Det var inga dåliga köer.¨

  NAAAAAWW, hittade en as gammal bild på oss, sikka fetton..

 

Av elin & malin - 28 juli 2011 20:51

Idag blev det shopping på hedmans häst i sollebrunn! :)

Det jag köpte var:

  1.Röd/vit/blå grimma med superhärligt foder i båda nos och nackstycket (y)

2.Ledrep/lastrep Supernöjd med det, 3,7 m  långt.

3.Röda boot då han är innåtfotad och lätte trampar sig själv. röda så att dom matchar mitt hansbo OCH JW schabrak (Y) :D


Supernöjd!

köpte inte så mycket då jag snart ska till ullared, ahaha ni ska få se min lista innför det! :D



Träningen gick för övrigt suuper och jag är jättenöjd!

Han blev lite rädd för kossor och en skrittmaskin men annars gick det uber (Y)

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards