teamem

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av elin & malin - 25 juli 2011 19:49

Har tänkt att införskaffa mig hööks nya kopia av Dyón.

Det har ju ''snabb knäppningar'' , det är bra för min del då jag byter bett ca. 3 ggr i veckan!

Dock ska jag byta pannband !

                                                  
      

Av elin & malin - 25 juli 2011 19:11

Ska vara med på Lilla Edets ''Pay and ride'' nu den 3:dje Augusti. Första gången jag är där borta och tävlar! Tar LD LC denna gången oxå. Sen ska jag nog ta LC LC en gång, sen blir det upp imot LC LB, härligt!


Trött på folk som säger

 Varför hoppar Oliver så långt med halsen? 

Han får ju bara längre och längre hals ju närmare hindret han kommer?!

Haha, förlåt Elin, men det ser ganska roligt ut när Oliver är på väg mot ett hinder..  

Det ser ju snyggare ut om hästen har högt huvud vid anridningen?


Tyck som ni vill, men jag tycker Oliver hoppar riktigt bra.

Det sliter ju mera på hästens rygg om huvudet är uppe i luften.

Ni som säger det och har sett att hästarna i globen och sånnt gör det och så ska det vara och blablabla, ni tror väl inte att hästarna går högt med huvudet när Roffe och alla tränar hemma?



Jag tycker att Oliver hoppar super fint, tänk på att han bara har hoppat i max ett år oxå.

Är stolt över honom, så jag ska inte ta åt mig av andras snack.

   

Av elin & malin - 25 juli 2011 19:05

Hejsan alla bloggläsare!

Idag lovade jag och blogga, och det käns faktisktt riktigt kul att börja komma igång nu igen! Idag har jag inte så mycket att säga, jag har satt igång Oliver lite smått. Red barbacka, gjorde mycket volter och sånnt för att mjuka upp honom. 


Pappa har kollat upp när min hjälm kommer och om allt stämmer så ska den komma denna veckan eller i början på nästa vecka. Min Kingsland piké har kommit oxå! Den var rätt stor men den funkar!

    

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards