teamem

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av elin & malin - 11 juli 2011 20:35

Min hjälm jag har beställt är på G nu. Dom skickar den väl vilken dag som helst. Pappa har koll på det, men den kommer iallafall!

Sen till min Kingsland piké. Den skickades i fredags så den kommer väl nu i morgon eller på onsdag. 

Sen så ska jag och Wilma Johansson till Varberg på någon vetteranbilsmarknad, pappa håller ju på med typ Cadillacar och sånnadär grejer så medans han står och säljer bildelar så chillar vi runt lite.

Därför kommer inte jag kunna blogga torsdag till lördag.

Och nu till det bästa..

Vi ska till SVENSKRIDSPORT i Kungsbacka på torsdag!!

HAPPPPPPPPPPY!

Måste ju ha pengar nu när jag ska dit, så kan inte blogga mera exakt nu för jag ska tjäna lite stålar på att ränsa ogräs.

_____________________________________

Vet inte riktigt vad jag ska köpa på svenskridsport. Blir antagligen någon tröja, Kingsland ridstrumpor eller en hjälmväska till min nya hjälm.

 

 

Av elin & malin - 11 juli 2011 20:25

Idag ko0m ju som sagt Natalie och red Oliver , han gick jätte fint i skritten och i traven. Galoppen gick oxå bra ! Hon kommer nog blogga om hur hon tyckte att det var så ta en titt på hennes blogg! Hon tog även ett litet skutt på runt 60cm. Det såg super fint ut!

     Min fina hoppmaskin

 

Av elin & malin - 11 juli 2011 09:31

Tack  för denna bild! :)

Kul att ni gör bilder till oss!

 


 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards