teamem

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av elin & malin - 15 juni 2011 20:16

Min hjälms skärm och jag krossades ju på förra hoppträningen ni vet?

Förra hoppträningen vägrade Oliver och jag for in med ansiktet i hinderstödet. Min ''skärm'' på hjälmen gick av vilket inte är så bra. Om ca. 5 veckor ska jag till Varberg med pappa, då bilder det att släpa in honom på Svenskridsport. Han har lovat att sponsra pengar till hjälmen. Mamma är likadan hon, hjälper till att betala. Får se om jag kan sommarjobba lite för då får jag ju ännu mera pengar och det betyder gpa istället för Charls Owen.Spelar typ ingen roll nu, bara jag får nu hjälm!

Vilken är snyggast? Haha, sök på google om ni inte vet hur som ser ut..


Charles Owen Ayr8 läder.

Jag gillar helt klart läderhjälmarna mer en de andra!

Mörkblå, brun eller svart?

 

 

Av elin & malin - 15 juni 2011 07:44

Har ni ngt" favoritvarv" när ni rider?

Jag får känslan av att Rocky och jag trivs bäst i vänstervarv?

Känner ni så med era hästar också elr är det bara jag som är knäpp? ;d

 

Av elin & malin - 15 juni 2011 07:35

Igår hade jag först bara tänkt att longera honom och rida dressyr barbacka,,,

...men det slutade med jag drog fram hinder och markarbetes saker ;D

Var sjukt hoppsugen oså ! :)

Här kmr övningen!

Rocky var iaf jätteduktig på det! :))

Och lyssnade super!

   

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards