teamem

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av elin & malin - 1 juni 2011 23:03

Nu kommer ngra bilder på Malin & Leia! ;)

         

Av elin & malin - 1 juni 2011 21:58

 

 

 
Av elin & malin - 1 juni 2011 21:36

Nu kommer ngra av bilderna jag tog på natalie idag :)

Hehehe vi kom på att jag var ett kinder ägg!

Brun på utsidan och blond på insidan (a)

Natalie filmade mig också,,lite smått taskigt sådär ;S

Hon är oxå ett kinderägg fasst hon vågar inte erkänna det! ;o

               

Av elin & malin - 1 juni 2011 20:43

I dag red jag ut med Lina och Mitchi, alltså Fannys skötare. Hästarna var helt mongo. Oliver kastade sig åt siderna varje gång det kom en cykel, och ''småstegra'' så gott som hela tiden. Eller ja, han galloperar med frambena. Svårt att förklara men han lyfter allafall. Åhhhh, gud vad jobbig han var. Hade det 2delade eggbettet också och gissa hur han går på det? Ja herregud. Träffade Ida och Hanna, nemo är verkligen uber söt :')

I slutet skulle vi ta en liten lungn trav, det gick ju mindre bra. Oliver typ racea iväg och jag skrattade som vanligt.. Lina tappade stigbygeln och satt där som en studsboll. Hoppas han inte är lika taggad som i morgon, för det var verkligen inte kul när han va SÅHÄR taggad. Har fått besked om att jag kommer kunna starta lokalt med Oliver i sommar, så nu är jag glad!

I morgon blir det CR på VRF., LD LC. Är på hemmaplan då så ska kräva rätta mycket av honom då.

  Min kung.

    

Av elin & malin - 1 juni 2011 07:03

Idag slutar vi skolan 12:40 och då ska jag med natalie hem coh åka med henne på anna w träningen och fota,,ksk ska börja i en sån grupp till hösten och ska se hur det är o.s.v :)

Vill ni ha bilder på finaste natalie och salka sedan?

Ajja slänger upp ngra iaf! :)

Natalie p och natalies b blogg : http://teambp.blogg.se/

 



Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards