teamem

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av elin & malin - 13 juni 2011 18:52

Haha, nu får ni några få megajumps bilder. Han är alltid så rädd när man lägger vattenmattan under/över en bomm, tycker han ska vänja sig och därför gör jag såhär. INGA kommentarer på att jag sitter ner i sadeln. Jag hänger inte med, han är såppas osäker och jag har inte någon större koll på när han hoppar av, så därför hinner jag inte ställa mig upp.

     

 

Av elin & malin - 13 juni 2011 18:22

Igår hängde mamma, mammas kille, och hans dotter med till stallet. Jocke, mammas kille fick vara fotograf, mamma fick höja hinder och izabelle fick sitta på en pall och kolla. Hoppade 2 kombination, med ca 3-4 gallopsprång imellan. Kom upp till 85 höjden rätt snabbt, sedan 95 och efter det 1.05 Han var helt amazeing. Hoppade det ett par gånger och det gick as bra. Bara fick mina glädje ryck lite då och då. Typ  klappade om honom och berömde honom super mycket! Brukar göra så på tävlingsbanan ibland oxå, oftast. För då vet han att han gör rätt, och hoppar han nästa hinder får han ju mer berömm! Jocke fick rätt okej bilder. Man ser lite iallafall. För något halvår sen ryggade han jätte fint, men nu håller han på och försäka ställa sig upp, kolla den första bilden?

Förövrigt var han bäst!

           1.05 :')

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards