teamem

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av elin & malin - 8 juni 2011 22:14

I dag var det dags för hoppträning igen. Han va het och i galloppfattngarna var det lixom bara studsa upp och ner med frambena, upp med huvudet och tagga. Jobbigt? Vi hoppa runt 85, hoppade i nya paddocken. Herregud va fint det har blivit! Men iallafall, han hoppade super fint. Blev lite vägringar, 3-4 stycken. Nöjd med honom endå. Vi la ihop 7 hinder, kombinasioner mm till en bana sen. Blev em lite för jobbig sväng så jag fick verkligen använda vänsterskänkeln. Ååååh, han var helt död på vänster sidan. Till slut gick det, då tog jag det 2 gånger till och sen gav jag mig.


Frida Pettersson fotade. Vet inte om hon fick någon bild på mig? Kan du vara snäll att skicka dom på msn då? :)

_______________________________________

HAHAHAAH, som om?

Igår blev jag och Jessica Brunberg förfrågade om om vi inte vill vara med i VRF´s dressyrlag med våra ponnys till hösten.


Båda sa såklart nej.. ^_^

   

Av elin & malin - 8 juni 2011 21:45

  Idag fick det bli en liten uteritt på ca: 20 min med Rocky :)

Han skötte sig väldigt bra dock var han liten spänd då det var en ny runda + massa hundar och gubbar med gula jackor som cyklar xd

Till sommarn måste jag börja ta tag i b-ponny jag ska rida in/träna ! :D

Ska bli riktigt kul :)

Börjar nog att grejja med lite olika nh övningar för att lära känna varandra och så :))

ajja,tillbaka till Rocky :)

När vi kom hem så red jag i paddocken och övade kort gallop och ökad trav.

Gick väl sådär om jag ska vara ärlig ,,men men hehe xd

Sen kommer det en favvobild från en fotografering igaår,,

PS. tog med självutlösaren så den är inte perfekt,,men den duger :D


 

   


Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards