teamem

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av elin & malin - 21 mars 2011 21:18

Köpte en pullarnosgrimma till Rocky bara för att han är så stark, den funkar super!

är jättenöjd med det köpet!! :)

Rekomenderar av mig för hästar som är starka och så :)


Han lyssnade superbra och svängde vid minsta lilla tygeltag   

hoppade ca: 50 cm igår och han hoppade superfint,, ska hoppa typ 70-80 imorgon och se hur det funkar där , han har dratt iväg så senaste ggr jag hoppat drf köpte jag pn,,ajja pusssvejjs :))


 


 


Av elin & malin - 21 mars 2011 15:19

I dag har jag inte gjort så mycket, jag kom precis hem från praoplattsen. Det var inte den roligaste dagen precis. Men nu ska jag inte snacka om det utan jag gör detta inlägget för att berätta att jag har fått en Craft jacka som var vindtät av dom som jobbar där! Jag praoar på ett tryckeri, så självkart fick jag göra ett tryck på jackan! Den färdig tryckta jackan kommer i morgon, och det kommer att stå Oliver med gråa bokstäver på ryggen. Valde den gråa färgen för att då kan jag ju ha den till min gråa outfit på tävlingarna? Vet inte vilken stil det blir på bokstäverna, men man får ju hoppas på någonting snyggt. Tänkte att visa min gråa outfit men det gick tyvärr inte. Dock har jag inte de gråa shockmöhle schabraket en, men det kommer nog att inhandlas inom kort!

 

Presentation


Välkommen!
Vad roligt att du har hittat hit. Vi är 2 satsande hoppryttare. Malin har en c-ponny som heter Rocky och är 19 år. LD.
Elin har en C-ponny som heter Oliver och är 7 år, hon köpte honom från nuntorp 2010. LD LC.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du bäst med vår blogg?
 Inläggen
 Bilderna
 Designen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästboken ! :)


Ovido - Quiz & Flashcards